solfrøken-♂♂♂ Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Vi har fått et husdyr som tydeligvis trives godt i varmen inne hos oss... han/hun bor pr i dag på 3.døgnet i en stor bøtte med lokk (ikke helt lukka igjen) i yttergangen vår, han hoppa inn dit selv og sambo putta den oppi bøtta (dette var på kvelden og det begynte å bli veldig kalt ute- han har nemlig bodd nesten på døra vår en stund) Jeg får veldig vondt av han/hun når det er så kalt og vi har sluppet den ut flere ganger hver dag, men han vil ikke flytte vekk, komer inn igjen av seg selv. Skal vi bare beholde han til våren og gi han varme og mat eller slippe han ut og satse på at det går bra med han? Har vi i det hele tatt lov å ha han inne i vinter? Han er en 5 cm lang knall grønn gresshoppe (type løvgresshoppe) Hva skal vi gjøre?
AneB Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Så snille dere er som har tatt den i hus! Jeg hadde nok også hatt litt problemer med å sette den på gata nå på høsten... Men jeg er ikke helt sikker på om jeg har noen gode råd, altså. Ring Hilde Hummelvoll i Dyrisk på NRK, hehe Sitter å ser på det nå, skjønner du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå