Gå til innhold

Puh! Sliten nu!

Mormor Tralle Tone Troll

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle følge guttongen på 6 år på sånn barneskiskole. Eller skitrening som de kaller det, men er mest lek da. Masse hopp og sprett og kappløping og litt teknikk trening. Ungene storkoser seg.

Jeg ble nå med og jogget litt sammen med dem, men fikk raskt beskjed om at jeg egentlig var uønsket på arenaen. Guttongen ble fryktelig sipete og ville helst holde mamma i hånda. Så jeg fulgte etter de større barna og et par voksne. Løp litt, gikk litt i raskt tempo og la inn et par spurter. GUUD kor dårlig kondisen e!!!

Va supersvett da timen var over og vi skulle kjøre hjem. Så deilig å dusje da vi kom hjem.

Satse på samme opplegg neste torsdag også. Er så deilig ute i lysløypa. Knallvær, med rundt 13 grader nå i kveld. Flott å løpe i sånt vær!! Masse tyttebær og blåbær var der også, så jeg puttet nå litt i munn også. Fant faktisk et stk markjordbær også, men det fikk guttongen!

Så nå føler jeg at jeg er i gang med trening!

Rir på mandagene og går/jogger/løper på torsdagene. + at jeg er i aktivitet alle de andre dagene også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så flott!!!! Og så koselig å få gjøre noe sammen med ungene! rart at de sier du er uønsket... det må da være fint å ha foreldre på laget ???

Skrevet

Neida, var flott at jeg var med og trente og sånn, men guttongen er litt sånn at når mamma er tilstede vil han helst holde meg i handa og blir lett sippete. Når jeg er ute av syne er han straks tøffere og med på leken. Sto en stund å tittet på dem bak ei busk og han hoppet og spratt og gikk "skøytegang" opp en bakke og skravlet masse med de andre. Tydelig at han storkosa seg. Straks jeg dukka opp var han med en gang og skulle holde seg sammen med meg. Da er det faktisk bedre at jeg trener for meg selv og holder meg ute av syne for ham. å bruke ordet uønaket var kanskje et litt dårlig ordvalg fra min side.

Skrevet

ååååååååååååååååå sånn ja... ja nei da er det greit å holde seg i buskene ei stund kanskje :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...