Gurine og gulla Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Kan tenke oss å bli fosterforeldre om noen år, er det noen som vet hvor en henvender seg da? Får en noe for det... jeg mener... det er jo et kjempe stort ansvar, og en del utgifter som følger med. får en noen støtte\lønn for det?
minimegogtrollet Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 ville tro det var barneværnstjenesten du skulle henvende deg til da. tror også at du får noe støtte:-)
DællaSiiiin<3 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 jeg er fosterbarn, og vet at mine fosterforeldre henvendte seg til fosterhjemsforeningen, for man må gå kurs å slik.. du får en slags lønn også får du utgiftsdekning..
Gurine og gulla Skrevet 18. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 18. september 2008 ok takker for svar:)
trillersnart Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Man får arbedsgodtgjøring og utgiftsdekning for å være fosterforeldre. Utgiftsdekning er skattefritt. Man bør virkelig vite litt hva man går til før man blir fosterhjem. Krever litt mere enn bare ett stort hjerte.. Mange barn som har opplevd litt av hvert. Sjekk ut på www.bufetat.no. Mange anbefaler PRIDE kurs før man blir fosterhjem. Det trengs absolutt fosterhjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå