Cecelia & jentene Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 noen som "visste" hvilket kjønn det ble før dere fikk det bekreftet på UL??? jeg var helt sikker på at jeg skulle få jente...tenkte ikke på kjønn engang på UL før jordmoren spurte om vi ville vite...og en prinsesse har vi:)
It's all about me Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Var sikker begge ganger og begge ganger hadde jeg rett. Først en gutt, så ei jente.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Jeg visste, men turte ikke si det til noen før jeg fikk bekreftet på ul - første gangen (visste jente, og ul viste jente, jente kom ut). Denne gangen er jeg mer i villrede...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Mamma hadde kjøpt inn flere blå sparkebukser før jeg hadde vært på UL... Og en liten blå på 3 år har vi! ;-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Både og... Jeg hadde en liten ekstra følelse på jente.... fikk bekrefta det på fostervannsprøve og ul og ut kom Emilie!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Ja, hadde en sterk følelse av at det var en gutt i magen min, og det fikk vi bekreftet på UL.
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Jeg ønsket meg virkelig en gutt (fordi vi BARE har jenter i min mors familie - 6 tanter, 10kusiner, 3 døtre av kusiner) Visste innerst inne at det var ei jente, og ble ikke det minste overrasket da vi fikk vite det. Denne gangen er usikker, og VELDIG nyskjerrig, men det er lenge til ordinær UL enda..
jente og gutt Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Jeg har hatt det på følelsen begge gangene og hatt rett. Svigermor sa også hva det ble og hadde rett. første gang visste vi ikke, men andre hadde UL også rett.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Trodde det var jente ¨med førstemann, ut kom en gutt. Trodde det var en gutt med sistemann, ut kom en jente...hehe
mammaentilenguttogenjente Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Jeg skjønte det ble jente før vi var på UL. Jeg var så GRUSOMT kvalm...
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Første gangen visste jeg at det var jente!!! UL-viste gutt, og en gutt kom ut Andre gangen var jeg ganske sikker på at det var gutt, men turte ikke være så sikker som sist da jeg bommet. UL viste jente, UL nr 2 og 3 viste jente, og jente kom ut Så dersom vi får flere barn, så er det det motsatte kjønn av det magefølelsen min tror
*Rutletutt* Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Var helt sikker på at jeg skulle få gutt da jeg var gravid første gang - hadde ikke trodd jm om hun sa på ul at vi skulle fått jente;o) Gutt på ul og gutt kom ut:o) Andre gangen hadde jeg ikke peiling - fikk da jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå