Gå til innhold

Dette med kjønn....


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som "visste" hvilket kjønn det ble før dere fikk det bekreftet på UL???

 

jeg var helt sikker på at jeg skulle få jente...tenkte ikke på kjønn engang på UL før jordmoren spurte om vi ville vite...og en prinsesse har vi:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sikker begge ganger og begge ganger hadde jeg rett.

Først en gutt, så ei jente.

Skrevet

Jeg visste, men turte ikke si det til noen før jeg fikk bekreftet på ul - første gangen (visste jente, og ul viste jente, jente kom ut). Denne gangen er jeg mer i villrede...

Skrevet

Mamma hadde kjøpt inn flere blå sparkebukser før jeg hadde vært på UL... Og en liten blå på 3 år har vi! ;-)

Skrevet

Både og...

 

Jeg hadde en liten ekstra følelse på jente.... fikk bekrefta det på fostervannsprøve og ul og ut kom Emilie! :)

Skrevet

Ja, hadde en sterk følelse av at det var en gutt i magen min, og det fikk vi bekreftet på UL. :)

Skrevet

 

Jeg ønsket meg virkelig en gutt (fordi vi BARE har jenter i min mors familie - 6 tanter, 10kusiner, 3 døtre av kusiner)

 

Visste innerst inne at det var ei jente, og ble ikke det minste overrasket da vi fikk vite det.

Denne gangen er usikker, og VELDIG nyskjerrig, men det er lenge til ordinær UL enda..

Skrevet

Jeg har hatt det på følelsen begge gangene og hatt rett. Svigermor sa også hva det ble og hadde rett. første gang visste vi ikke, men andre hadde UL også rett.

Skrevet

Trodde det var jente ¨med førstemann, ut kom en gutt.

Trodde det var en gutt med sistemann, ut kom en jente...hehe

Skrevet

Jeg skjønte det ble jente før vi var på UL. Jeg var så GRUSOMT kvalm...

Skrevet

Første gangen visste jeg at det var jente!!! UL-viste gutt, og en gutt kom ut :)

 

Andre gangen var jeg ganske sikker på at det var gutt, men turte ikke være så sikker som sist da jeg bommet. UL viste jente, UL nr 2 og 3 viste jente, og jente kom ut :)

 

Så dersom vi får flere barn, så er det det motsatte kjønn av det magefølelsen min tror :D

Skrevet

Var helt sikker på at jeg skulle få gutt da jeg var gravid første gang - hadde ikke trodd jm om hun sa på ul at vi skulle fått jente;o) Gutt på ul og gutt kom ut:o) Andre gangen hadde jeg ikke peiling - fikk da jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...