torden Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg selv er en jente på 18 år, og har en liten jente på 3 mnd. Jeg bor i stryn sammen med samboer og 3-4 volvoer;) [email protected] på msn, og tordenbarn på nettby om noen vil snakke =)
ny på vei? Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 jeg er 20 og har en datter på 5 mnd=) bor like utenfor oslo sammens med datteren min:) pappaen til datteren min bor ikke sammen med oss, men er her masse. jeg ble veldig fort gravid etter vi ble sammen, så føltes ikke riktig å flytte sammen "bare" fordi jeg ble gravid:P men vi er fortsatt sammen.
Dancing Queen Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Jeg er 20 år. Har en gutt på snart 8 mnd Vi bor i Sande. Har nå endelig flyttet sammen alle tre. Jeg og bf har hatt vær vår leilighet. Nå har vi bestemt oss får å bli samboere. Det er kjempe kos
ida<3adrian<3 Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 Hei=) jeg er ei jente på 19 år som har en sønn på litt over 8 mnd=) Jeg bor i Ålesund, og kommer egentlig fra sandane=) Bor sammen med barnefaren, og vi har vert sammen i 4,5 år.
ida<3adrian<3 Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Hei=) jeg er ei jente på 19 år som har en sønn på litt over 8 mnd=) Jeg bor i Ålesund, og kommer egentlig fra sandane=) Bor sammen med barnefaren, og vi har vert sammen i 4,5 år.
ateena_k Skrevet 21. september 2008 #7 Skrevet 21. september 2008 Hei! jeg er en jente på 20 år og har en sønn på snart 13 mnd. Er fra tromsø men bor på grunerløkka i oslo sammen med barnefar.
Grorüd.. Skrevet 21. september 2008 #8 Skrevet 21. september 2008 Er 19 om tre mnd, har ei datter på 15 mnd;) Bor og er forlovet med barnefar på snart 20..) Bor i hus ett sted mellom Skien og Bø i Telemark =)
2b&spira Skrevet 21. september 2008 #9 Skrevet 21. september 2008 jeg er 23år og har en sønn på 3år i desember og en på tre mnd. er gift med barnefaren og vi bor i sarpsborg..
AnnK89 2 + 1 i magen Skrevet 21. september 2008 #10 Skrevet 21. september 2008 Jeg er 19år og har tvilling gutter på 9mnd.. Jeg og barnefaren har vært sammen i snart 3år og samboere i 2år Vi bor på Klepp (Rogaland)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 22. september 2008 #11 Skrevet 22. september 2008 jeg er akkurat blitt 18år og har en datter på 1år. ble gravid ca 4mnd etter jeg og barnefar ble sammen. vi har vært sammen i nå litt over 2år. vi har nå endelig fått flyttet sammen og bor i drammen. vi er egentlig begge bergensere. han er 19.
Diana,LucasogLeo Skrevet 23. september 2008 #12 Skrevet 23. september 2008 Jeg er 19 og har en sønn på 9 mnd. Bor og er forlovet med bf Lillestrøm, men er oppringelig fra sandnes. Bf er bergenser:p Jeg vel gravid ca 3 mnd etter vi ble samen. Vi ble samboere 9 mnd etter vi ble sammen.
Gjest Skrevet 23. september 2008 #13 Skrevet 23. september 2008 Jeg er en jente på 18 som har en 9mnd gammel sønn sammen med kjæresten min som jeg straks har vært sammen med i 3 år. Vi bor ikke sammen enda pga studie/ - lærlingtid så begge bor hjemme hos våre foreldre. Jeg er Eksinaks på nettby! =)
Heledussen Skrevet 24. september 2008 #14 Skrevet 24. september 2008 Jeg er ei jente på 18 år, og har en gutt på 2 måneder. Bor sammen med barnefaren på et tettsted i Rogaland, som heter Ålgård
Ungmor med to herlige:D Skrevet 25. september 2008 #15 Skrevet 25. september 2008 Jeg er ei jente på 19 med en datter på 4 mnd (i morgen) Bor i Haugesund:)
<3Lykkelig<3 Skrevet 29. september 2008 #16 Skrevet 29. september 2008 Jeg er en jente på 22år (imorgen), har ei skjønn datter på 9 mnd. Vi bor i Larvik og jeg er alenemor for vesla mi, men vi klarer oss bra. Om noen vil ha msn adressa mi så send meg brev, men har ikke nett hjemme for tiden så er ikke så ofte på nett lengre Vil gjerne bli kjent med andre i nærheten så ikke nøl med å ta kontakt.
MyBabyGirl Skrevet 30. september 2008 #17 Skrevet 30. september 2008 jeg er en jente på 20..bor i akershus,med bf og datteren min på snart 11 måneder=)
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 1. oktober 2008 #18 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg er ei jente på 20 år, vært gift i 2 år og vært forlovet med han i 4 år og sammen i 5 år, vi har 2 barn, et på 3 år og en på 1 år, vi bor på Toten. Han er opprinnelig fra Hamar.. Kaller meg nuppeluppa på nettby
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå