★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 jæ...mas på meg nå men gal av lengsel gal av savner deg trallalal hehe:) men er det ett dårlig tegn når murringen nederst i magen har gitt seg?de som jeg hadde rett etter el?skla ikke det liksom vedvare en stund om det er livmoren som skal tøye seg og de tingene der?
Mikkemafian Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Tror egentlig at det ikke er noen vits i å kjenne etter symptomer i det hele tatt!! (ok er veldig negativ nå) jeg hadde alle tegn til graviditet sist, men kom det noen positiv test?? Nei da. Jeg testet til og med etter at jeg hadde fått tr!! Men dne var jo (selvfølgelig) negativ den også!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 er med på det du sier trilletralle men gud så vanskelig det er å la være!:(føler dagen aldri kommer!!! lover meg selv hver periode at denne gangen frøken så skal du ikke teste eller være opphengt i det før evt tr ikke kommer men DET e HELT forbanna umulig!! mine tester er også negativ etter tr er kommet..pussige greier det der hihi;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå