snartmammapåny Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 I går fikk jeg på et miniskjørt som jeg brukte MYE før jeg ble gravid, men som i tiden etter har vært en hel del for lite. Dro det ut av skapet for en liten test i går. Og jammen satt det ikke som et skudd:) Nå har jeg trent som en gal og kuttet ut all sukkerbrus i et par mnd. Og det har gitt resultater:) Såååå herligt:) Eneste minuset var at jeg tenkte når jeg så meg selv i speilet.... "Har jeg gått i det der!!!???? " Var jo litt i korteste laget... hehe Men det passet og jeg er ganske glad Sann, måtte bare skryte litt av meg selv;)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 så fint godt å se resultater! du har jo vært kjemeflink!! er jo ganske in med korte skjørt nå da? men spørs kanskje hvor kort det er?! jeg går en del i et ganske kort skjørt om dagen da jeg ikke har så mange mammabukser men et mammaskjørt som er godt å gå i... syns det blir fint og ikke så lårkort og "sexy" når jeg har tykk strømpebukse og leggvarmere og lange støvletter til hadde nok vært annerledes om jeg hadde tynne strømper og pensko, da hadde det virket mye kortere liksom?! hehe
snartmammapåny Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 ja sant det at det kommer seg med grov strømpebukse, tenkte å prøve med det en dag. Er jo som du sier veldig inn med korte skjørt nå. Derimot så funker nok ikke en tynn strøpis til.. hihi Men det er ganske lårkort da.. men er i slik grovt ull stoff. så det funker nok uten å være for slutty hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå