Gå til innhold

hvorfor stikker det sånn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er alle disse stikningene i underlivet, eggstokkene, er så øm/ støl i hele nedre mage region, samt masse stikkninger i flere dager nå, el var fire dager siden... noen som vet?!!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei :) kjenner godt igjen det der.. er ting som fester seg. men noe som faktisk hjelper er knipeøvelser.. har ikke hatt sånn stikkninger siden jeg begynte med det.. for de stikkene er skikkelig vonde.

er ca fire mnd siden sist :) er 25+2 på vei :)

Skrevet

har hatt lignende jeg ogs denne gang....aldri hatt det før så ikke vet jeg?kanskje vi er gravid?;)tørr nesten ikke håpe...hatt mest mens murringer jeg da men ALDRI rett etter el!plus ømme bryst men det er vel også alt for tidlig å få:(

Skrevet

* håpe* kanskje det fester seg ting ja... minns å være plaget med dette i forrige sv.skap også... åååå, nå får jeg håpe det går bra inni der da, blir lang vente tid mot ikm nå!!

Skrevet

Sånn har jeg det også. Stikker i perioder, nesten litt vondt i underlivet. Og så går det over, og jeg kjenner ingenting og tenker at det sikkert ikke var noe.. Så dukker det opp igjen. Har hatt det sånn en uke nå. Har ikke testet, og vet ikke om jeg tør....(har ikke fått tilbake mensen siden sist jeg fødte, så innbiller meg at det er den som er på vei, men kjenner man stikninger i underlivet da?)

Synes det er rart hvor fort man glemmer,..er ikke så lenge siden jeg var gravid sist, men jeg kan ikke huske om det kjennes likt ut.

Jeg har forresten fått litt verk i tennene (spenn?).

Tar en test om jeg merker kvalme jeg... :)

Skrevet

Jeg har det akkurat sånn jeg også!!! hadde EL den 12 sep, og 2 dager etter fikk jeg skikkelig stikking på venstre side,ved lysken,det gjorde faktisk vondt...og etter dette har jeg nesten hatt stikkninger hver dag, som kommer og går... gått på min første pergokur denne mnd!!

Håper jo veldig da,men tør ikke håpe for mye for vet at jeg bli så SKUFFA!!!!

har også veldig ømme brystvorter og veldig mye utflod,sånn melkeaktig...hmmm..

IKM den 24 september!!!

Lykke til alle sammen, tvi-tvi for oss=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...