Gå til innhold

say what??

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmmm.. jeg hadde mens murringer tre fire dager etter el. og nå skikkelig ømme pupper! så tenkte kanskje...men så leste jeg plutselig at en mente at man ikke får ømme bryst FØR ikm om man er gravid..:( noen andre erfaringer-meninger om det? 10 år siden sist graviditet å husker ikke akkurat dette her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo ømme bryst er liksom en klassiker mins jeg å huske, he, he, off i sta kom mannen min å skulle kose puppa mine, jeg setter i et hyl..AUUUUUU....

han: hva er det med deg a var jo såvidt nær de jo..

knis......... håper det er noe på gang inni magen nå ass * håper*

Skrevet

hehehe..den e jo grei;) lenge til ikm du da?

Skrevet

Jeg ANER i hvertfall ikke, jeg har aldri hatt ømme pupper før hverken i forbindelse med mensen eller EL, men 3-4 dager etter forige EL fikk jeg ikke til å gå ned trappen uten å holde på de, måtte ta parracet for å finne en sovestilling og var helt handicappa på grnn av de...så da begynnte jeg å tro jeg var gravvid da, men TR kom på ventet dag og nå har jeg EL på lørdag, håper de ikke blir like ømme denne gangen hvis jeg ikke er gravvid...men kan jo være noe i at de blir ømme ETTER IKM hvis mar er gravvid da!? ikke vet jeg!

Skrevet

har ikm 27... så dette blir spennende.. du da?

Skrevet

har ikm 24...sermotbadetogviltissepåenpinnenå!!knis:)

Skrevet

hi, hi, hi, hi, jeg har allerede gjort det i dag... * rødme* jeg er håpløs, visste jo at den måtte være neg, men...klarte ikke la være....hjelp jeg er gal kunne jo hende at jeg plutslig hadde hatt el litt før, eller noe.............aaaaaaaaarg hodet mitt på tur... knis

Skrevet

hehe håpløs ja?velkommen til min verden;) og mange med oss mistenker jeg;) har navn klart(kokko!) mangler bare ett lite barn...helt tussete vettu;) ser gravide damer over alt og de er jo bare vakrest på jord!! eg og vil!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...