<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 får ikke vannfødsel, fordi jeg har dia..
adelia*termin 18/10* Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 hmm, merkelig.. Hvorfor det egentlig?
prebs Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Skjønner at det er kjipt - sender trøsteklem : ) Kanskje de er redd for at du skal få et anfall i vannet? Men det er jo ikke noe de gjør mot deg personlig, det er av en mer eller mindre godt begrunnet medisinsk årsak. Men for all del- du har jo like "rett" til å være skuffet for det. Kunne i grunnen tenke meg å føde i vann selv, jeg! Ps. Vet forresten at røykere heller ikke får føde i vann - uten at jeg skjønner den medisinske grunnen for det...
lille spira Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg har også skjønt at man må ha hatt en "normalt" svangerskap for å føde i vann - altså ingen komplikasjoner eller noen form for "risikosvangerskap" og diabetikere kommer vel under risikosvangerskap? Jeg har også hørt at røykere ikke får føde i vann - men samtidig hørt om røykere som har fått føde i vann... Skikkelig kjipt hvis du veldig kunne ønske å føde i vann da! Har du fått en god begrunnelse for hvorfor du ikke får? Eller er det bare sånn "Nei, det får du bare ikke!" ?
<3lille spire,mor til 2<3 Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 joda, diabetikere er høyrisikosvangerskap.. så er jo derfor, men er jo skuffet... visste ikke at vi var høyrisiko fødsel også.. greit at ungen kunne bli stor, og at vi vil aldri gå over termin.. men.. visste ikke at vi kuinne få svikt i morkaken, go at babyen måtte nøye kontroleres under fødselen.. ingen som sa noe om det sist....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå