LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Venninna mi som har butikken her "pressa" meg til å kjøpe en femukers i dag. Hva er odds'n for å vinne noe som helst? Aldri spillt før, men måtte nå, for det var noe med at hun ligger på topp på en liste for salg og om hun vinner så får hun tur til England fra Norsk Tipping.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Du måtte kjøpe 5 ukers før den 13 for å være med på lottofestivalen hvis det er derfor du kjøpte den....
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Nei, som jeg skrev. Jeg kjøpte den for at _hun_ skulle få ett salg til og dermed øke sjangsene sine for en liten Engladstur. Noe festival skal jeg ikke på.
~sjiraff~ Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 -Har inntrykk av at det ofte er de som aldri tipper men som av en eller annen grunn hiver inn en kuppong ofte vinner. Så tipper sjangsene dine er større en mine.,.. hehe..
Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Vil tro du vil bli millionnoksånær jeg =) Men det kan slå til da.En i slekta kasta inn en 5 uker før han hoppa på toget.Ble 600 tusen deilige kr det. Trenger jeg si jeg er litt "avensyk" ??? )
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 jaja, jeg får krysse fingrene. Håper jeg får tilbake de 200 jeg brukte iallfall, for økonomien er en smule rævkjørt for tida, og de 200 var ikke kalkulert som "forlystelse". Avensjuk jeg og, hadde vært kjekt å bli gjeldfi på en så enkel måte! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå