Gå til innhold

Gravid? Men puberteten er iallefall tilbake!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt to ulike tester og begge har vist en svaaak strek. Det sies at en strek er en strek og nå er d 4 dager siden mensen skulle vært her. Har hatt ømme bryster i 14dager og plutselig har jeg begynt å få en masse småkviser i panna.

Alt et tegn på graviditet, men noe kunne man gjerne vært foruten! At matlysta har økt og at man er konstant trøtt (kan gjerne legge seg klokka 9 hver kveld) er vel bare enda noen tegn som er med på å sikre "diagnosen" =)

Ringte legen og fikk beskjed om at en strek var en strek og skal ikke på kontroll før i slutten av oktober. Føles litt merkelig å ikke få "ordentlig bekreftet" med en test hos lege. Greier liksom ikke slippe jubelen løs enda...

Tankefull....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme skjedde meg.. Fikk svak strek på en test. Tok ny test dagen etter og fikk sterkere strek. I dag tok jeg digitaltesten fra ClerarBlue, og den viste gravid! Jeg har ikke hatt kviser på mange år, men har fått på haken og i panna. Må tisse ofte og har veldig god lukte sans, samt at jeg har litt mens murringer.. Jeg ringte legen, og hun sa at jeg 99 % sikkert var gravid! Så jeg vil nok tippe at du er gravid! Jeg fikk time hos lege i morgen og om 2 uker igjen. Tipper jeg er 6 uker på vei. Er jo lenge for deg å vente helt til slutten av neste måned da... Hva med å bestille time hos en privatlege?

Skrevet

Det går bra å vente, siden det er nummer to. Men hadde det vært nr 1 så hadde jeg krevd å få time på dagen! =)

Skrevet

er jo ikke noe poeng å dra til legen for å bekrefte at du er gravid :) vent noen dager og ta en ny test til hcg nivået er høyere. Hjemmetestene er like pålitelige som de du tar hos legen. Slapp av :) du er gravid!!

Skrevet

vent noen dager og test på nyt mest sansynlig er streken sterkere. og da blir du mer sikker antar jeg.

men du kan jo bestille en time hos legen for å få bekreftet sv. legen nekter deg det ikke. da har du med en urinprøve til dem med morgenurin.

Gratulerer:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...