Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Første dosen spyttet han ut (ikke så lenge siden sist han fikk antibiotika så han husker smaken). Har blandet det i saft nå, men ser ikke ut som han vil ha noe saft. Han har kraftig halsbetennelse med begynnende ørebetennelse, ligger her helt ødelagt, så må få det i han.
Norwegian by injection Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Med sprøyte kanskje? Jeg gir mini (12mnd.) 3ml hver kveld mot refluks i urinveien.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Datteren min har hatt to kurer m antibiotika, og da fikk hun et par nonstop etter hver dose, funket som bare det ;o)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Vi har gitt med engangs sprøyte, men apocellin den spyr han bare opp :0(
Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Joda, det var det jeg prøvde på i stad, men den kom rett i retur....hehehe
Blue Lady Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Kjøp en sprøyte som rommer 10 ml, dra først inn medisinen så drar du inn resten med sterk saft, når jeg gjør sånn tar Lucas på 3 år medisinen selv, med glede over at han får saft på sprøyte
Gjest Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Han lar seg ikke bestikke lenger. Har måttet friste han med diverse ting siden mandag for å gi han nesespray og paracet, så nå lar han seg ikke bestikke lenger : (
Norwegian by injection Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Uff....så vanskelig da! Ta litt sukker opp idet...kan jo ikke skade!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 Prøvde det sist han fikk antibiotika og det funket de første dagene, men så skjønte han tegninga. Han begynner å gråte bare han ser sprøyta nå. Hadde jo håpet at safta liksom var redningen denne gangen, men han vil jo ikke drikke : (
Blue Lady Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Nei da blir det værre. tror jeg hadde holdt ungen fast og gitt med makt med sprøyte ganske langt bak i halsen slik at han ikke klarer å spytte ut. Det er viktigst at ungen blir frisk. Du har jo prøvd alt egentlig.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 Ja, det er vel siste utvei. Lar saftglasset stå litt til og lar han være oppe litt lenger for å se om det frister med litt saft allikevel. Det blir i så fall kun tvang nå de første par dagene. Når han føler seg bedre så frister det nok med saft igjen : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå