minlilletass Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Anbefaler dere denne? Hvordan er stoerrelsene? Jeg bruker vanligvis 34 i klaer, og synes gravideklaerne fra boob var litt store. Er de andre toppene praktiske, eller er det like greit aa bruke singlet under vanlig klaer?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg hadde noen topper fra boob forrige gang og syns de var kjempegreie. Jeg som fikk barn på sommeren kunne forsåvidt bare bruke vanlige singleter (uten noe over) å vippe ned når jeg skulle amme, og det går jo helt fint med en genser utenpå også, bare at det blir endel mer krøllete stoff på oppsiden av puppen (noe som er litt upraktisk for meg som ikke har kjempepupper fra før). Så jeg syns de er kjempesmarte. Nå når jeg venter nr 2 i februar har jeg tenkt å kjøpe meg warmeren (den med fleece inni), antar at den er noenlunde lik i str som de andre bare litt tjukkere i stoffet. Bruker M/38 i topper ellers, så jeg tenkte å bestille L siden jeg har en tendens til å være "flink" til å krympe sånne ting.
lille sprelle Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Synes toppen er kjempegrei - holder puppene varme... Liker også boob sine - da slipper man trekk på puppen når man ammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå