MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hei. Jeg er nå på dag 22 i syklusen min. Og eggstokkene verker som F..!!!! Jeg har de 4 siste dagene også hatt skikkelig slimete utflod. Dette var de samme symptomene som jeg hadde ved forrige graviditet(spontanaborterte), men jeg kan jo ikke være gravid nå(er ikke prøver. kondomen sprakk en gang, men det på dag 18 i syklusen). Er det vanlig å ha så vondt? Det er som mensensmerter bare at det stikker masse...huff...
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 18. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 18. september 2008 Ingen som vet? Gikk nettop tur med bikkjene. Det var vondt når jeg gikk, er helt øm i magen, det gjør vondt:`(
Nadiyya Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Nei aner ikke... men håper det beste for deg, at alt er i orden ihvertfall.
*Lykkeliten* Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Det første jeg tenker er cyster ? Er ingen ekspert, men har hørt om det.. Og at det kan være ganske vondt..
Tommy Girl Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Hei! Jeg hadde også vondt i eggstokkene etter eggløsningen og det visste seg at jeg var gravid! Det er helt normalt at noen jenter kjenner det i eggstokkene da de har blitt gravide. Jeg har vært på ultralyd og det var ingen cyste, fikk beskjed at det er normalt å ha stikkninger i eggsokkene. Håper du også er gravid:)
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2008 Jeg har en rar følelse på atr jeg er gravid. Og tenker jeg skal begynne å teste på onsdag(er testoman!). Har hatt veldig stikkinger i eggstokkene, hatt vondt i ryggen(forrige svangerskap begynte jeg å utvikle bekkenløsning i uke 3) og igår var jeg svimmel og kvalm. Selv om det bare er 1 uke siden evt. eggløsning, så fikk jeg også veldig fort graviditetssymptomer i forrige svangerskap(begynte å kjenne det allerde 3-4 dager etter EL, har nok masse festesmerter). Men vet jo ikke da! Idag har jeg ikke sååå stikninger i magen, men føler meg veldig "støl" i nedre del av magen, og det stikker innimellom i høyre siden. Veldig spennende å se hva som skjer. Har forberedt samboern på at det er en viss mulighet for at jeg er gravid, fordi vi er jo egentlig ikke prøvere. Men er det mulig å ha EL på dag 16-17 i syklusen? Og itillegg bli gravid? For hodet mitt sier at jeg ikke er gravid(logisk sett), mens kroppen min sier meg at jeg er det..
Gurine og gulla Skrevet 20. september 2008 #7 Skrevet 20. september 2008 Sånn har jeg også hatt det, bare at stikkingene mine ha vart helt siden ej, jeg er på dag 7 nå, sikkert bare noe jeg innbiller meg, tør ikke håpr for mye denne gangen.
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 20. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2008 Håper resultatet er positivt da!! Som sagt hadde jeg veldig mye stikkninger når jeg var gravid i april, og jeg følte også at jeg var gravid. Nå er jeg veldig opp og ned hva jeg føler. Men nå stikker det nesten ikke lenger, er bare "støl". Kan jo kanskje hende det var en forsinket EL? Altså EL på dag 20 eller noe i syklusen. Går det ann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå