Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Er såå lurt,ikke sant? Siden jeg fikk trassen så har jeg ikke kjøpt ei eneste bok å lese i.2 år siden det.Spart drøssevis av penger!! Men,så fikk jeg en vidunderlig nettadresse,og vips fløy lappene ut vinduet og jeg skal lese 16 bøker i første runde =))) Lass jenta,den har jeg virkelig savna ;o)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hihi veldig lurt det der :0) Det beste med å vente til hele serien er ferdig er at da kan du lese alle uten stopp. Kan du sende meg adressa du fant bøkene på?? Vil se hva de handler om :0)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Den fikk jeg av deg da...=) Søk på Berit.E.Sandviken. Handler om ei jenta fra fattige kår som vokser opp i elendighet.Å maser seg til å kjøre hest og vogn.Lass av forskjellige slag.Så blir det unger og død og snørr og tårer da vet du.Mer husker jeg ikke enda.Men det kommer når jeg får unna side 1 i den boka jeg skal lese på,hehe Men jeg har savna ho og alt rundt ho. "gleder meg til å lese"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Skjønner at dere snakker om en serie som jeg aldri har hørt om, og dermed skjønner jeg ikke en dritt;-) Hahahaha.....men kos deg med bøkene, det er deilig å finne tid til å lese og hvor man kan sluke side opp og side ned.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Å hehehehehehe... Jeg har heller ikke hørt om de serien, men skal inn å kikke på namnet :0)
Gjest Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Å klatten,jeg leser sånne kioskgreier jeg da =) Er mest glad i slikt jeg. Å etterpå skal jeg lese ferdig seriene,Rimfrost,Farlige krefter,Folket fra selje,Storgårdsfolk,Hannah,og sønnavind ;o) Noe sier meg at jeg ikke har tid til å være husmor noen år frem i tid ..... Hadde enda flere serier jeg kjøpte,men har valgt bort noen . Så om jeg sparte penger på di 2 åra,så er di snart brukt opp,hahahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå