Gå til innhold

Hvor ofte kontroll etter uke 32?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ikke på neste før i uke 36.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! Jordmoren min sier at hver 4. uke er vanlig hvis ikke det er noe spesielt som må følges opp...

Skrevet

uke 36 stemmer, det fikk jeg beskjed om i uke 32 ca også =) Men du må ikke være redd for å be om å få komme oftere om du trenger det :)

Skrevet

jeg er hos lege annenhver uke jeg...

 

hm... var rart... men er jo greit at hu vil følge med...

Skrevet

har hørt om andre som går til fastlegen sin som går ofte, og at de mistenker at det er for å få mer penger... men jeg vet ikke jeg:)

 

Skrevet

Her er det 1 gang i mnd hele veien når man er andegangs :)

Men jeg får hver 2 uke eller 1 gang i uken på slutten fordi jeg har hatt endel plager og tull denne gangen.

Skrevet

her jeg bor går vi annenhver uke etter 30 uka!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...