MammaMia123 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg skal ikke på neste før i uke 36.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 hei! Jordmoren min sier at hver 4. uke er vanlig hvis ikke det er noe spesielt som må følges opp...
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 uke 36 stemmer, det fikk jeg beskjed om i uke 32 ca også =) Men du må ikke være redd for å be om å få komme oftere om du trenger det
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 jeg er hos lege annenhver uke jeg... hm... var rart... men er jo greit at hu vil følge med...
WPW Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 har hørt om andre som går til fastlegen sin som går ofte, og at de mistenker at det er for å få mer penger... men jeg vet ikke jeg:)
Gjest Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Her er det 1 gang i mnd hele veien når man er andegangs Men jeg får hver 2 uke eller 1 gang i uken på slutten fordi jeg har hatt endel plager og tull denne gangen.
Jente2011 Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 her jeg bor går vi annenhver uke etter 30 uka!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå