Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Har tidligere vært ett innleg her om "erfaringer fra KK i Bergen" Hadde oss en tur inn dit i natt,( falsk alarm.) Fikk kjempe fin mottakelse og rakk å møte to fantastiske jordmødre og en kjempe koselig jordmor student. Alle snakket og fokuserte som om fødselen kom til å finne sted i løpet av dagen og da riene dabbet av og stoppet så og si opp oppmuntret de oss å ta oss en tur i nærheten for så å komme innom å se hvor det bar hen. (har ca 45 min bil tur og har hatt 2 raske fødsler tidligere) Damene visste nesten ikke hva godt de kunne gjøre for meg. Da det ikke tok seg opp igjen men fortsatte med ett tak i ny og ned kjente jeg at jeg ville reise hjem for å sove, for det var blitt mange timer uten søvn. Måtte ringe med en gang hvis jeg stusset på det minste ting, ikke grue for å ringe.... og så reise vi hjem. De andre fødslene har gått så fort at vi knapt har kommet innenfor før ungen har vært ute. Denne gangen fikk vi masse tid og fikk en kjempe fin opplevelse av Storken. Fikk se føde stampen som jeg nå vurdere å komme til å bruke om det byr seg. Hatt oss en liten førpremiære men venter gjerne noen uker til, før vi går til finalen og tar premien med oss hjem Dette var en fin opplevelse!
Gjest amandine Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Bare nysgjerrig for jeg skal inn på lørdag...hvordan ser det ut på storken nå? Er de ferdig oppusset? Håper å havne i stampen i løpet av helgen! Og har ellers to flotte fødsler på føden bak meg:) bare gode erfaringer med KK i Bergen!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 De er ikke ferdig med oppussingen og var litt byggeaktivitet i gangen. Føde stampen var ute i gangen på et stort bad. Rundt ca 2 m i diameter kanskje. Og antageligvis 1 m høyt. Har tatt i bruk familierommene som fødestue så det va god plass på rommet. Men så er det jo forskjellige rom så noen er jo mindre også. Blir en spennende helg for deg.... du får skrive hvordan det har gått:) Lykke til!
Gjest amandine Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 He he er riktignok ganske stor, men trenger ikke så mye plass...og hadde tenkt det skulle gå fort og greit så jeg kan ta med meg mann og knøtt og reise fort hjem til de andre... Har vel ellers erfart at det ikke er mye hjelp i planlegging, så får ta det som det faller seg! Gleder meg og takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå