Gå til innhold

Libero eller Pampers tio gutt på 8 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger bare 'guttesvar' og i den alderen.

Aiden har brukt Libero frem til nå men de 2 siste nettene så har han tisset igjennom. Jeg har kjøpt en pakke Pampers i str 5 og tenkte jeg skulle prøve den i natt men den er da så tynn så jeg skjønner ikke hvordan den kan holde på alt tisset. En Liberobleie er jo nesten kiloet når han våker phu!

Noen som har byttet slik, noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pampers er kanskje tynn, men den holder utrolig mye

Skrevet

Har en gutt som straks er 8mnd. Vi har stort sett bare brukt Libero. Men har ofte brukt Pampers sine når han begynner å nærme seg ny bleie str. Er litt forskjellig fasong på dem, så kan godt hende Pampers bleiene passer bedre til gutten din. Er iallefall verdt et forsøk..

Skrevet

Vi bruker Libero up & go str.5. Har aldri hatt noen lekkasje med en. Sønnen min har brukt den siden han var 6 mnd. Er 9 mnd nå.

Skrevet

vi bruker den minste up&go fra libero. ca8 mnd og 8,5-9kg. Ikke hatt uhell med den

Skrevet

Jeg har sverget til libero hele veien jeg også, men fant ut at jeg måtte prøve pampers sine i natt siden han tisset igjennom. Men det kan nok straffe seg og at det var bare 2-gangstilfellet at det skjedde :-P

Skrevet

Bruker libro til min gutt på 8 mndr, og den har alltid holdt på alt som kom i løpet av natta... og da snakker jeg en 13 timers natt...

Prøvde pampers i begynnelsen, da det var det de hadde på sykehuset. Men oppdaga etterhvert at mini fikk merker etter det innerste laget på disse. Pluss at pungen "satt fast" når jeg tok dem av. Det virket som om de var fulle av noe smøremiddel, salve, som gjorde at den klistra seg litt til huden. Men som de nevner har passformen mye å si for sikkerheten til en bleie! Du må bare finne en som passer til din gutt.. Mini her er over 10 kg, og bruker libro (ikke up@go) 7-14 kg, den passer perfekt til ham.

Skrevet

Da har gutten blitt skiftet på og han var jaggu ikke våt, så Pampersen holdt inne alt :-)

Blir vel at jeg bruker litt hippsomhapp fra nå av for jeg ser i allefall at den funker. Og jeg må si at på gutten min så er passformen bedre på pampersen, høyere i livet liksom så man får 'stengt' den bedre og den er høyere i livet, mykere er den og ikke så klumpete mellom bena. Tror gutten liker den også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...