Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Kari Traa var på besøk på et barnehjem i Russland. Det var MANGE bitte små babyer som lå rundt i lekegrinder og senger.. De er forlatt av foreldrene sine og understimulert på barnehjem. Det var så jævlig å se at jeg begynte å grine.. tenkte: er det mulig å adoptere ett av dem? Dette var en reklame for SOS-barnebyer. Disse barna har jo ingen familie. Så trist så trist og jævlig verden er...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Enig med deg, skulle gjerne adoptert alle sammen.
Supha Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Jeg også. Tenkte seriøst på å ta en i alle fall. HI
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Skrver under på denne..jeg takler ikke den reklamen
Supha Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Nei den er grusom. Jeg gråt...helt ærlig. Så de stakkars må.. herregud..
You can call me Dårris Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 De har truffet godt med den ja. Griner så det spruter hver gang.
Supha Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Godt vi er flere da.. ... skulle ønske de kunne adoptere dem hit, ikke bare "gi penger i dag" liksom.. mange mors-og farshjerter som har plass til et nurk til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå