moota m storebror&lillebror Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg må alltid dusje lillebror, men sambo er derimot veldig flink med storesøster. Jeg bare hinter eller sier at hun må dusje ikveld, så fixer han det. Når storesøster var liten måtte jeg alltid dusje henne også, men han prøvde seg etterhvert. Tror han synes det er tryggest når de klarer å stå selv og kan løfte på armer og ben.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Vi har delt på det hele tiden, samboern er flink å ta lillemor med i dusjen, men jeg gjør det innimellom jeg og. Eldstemann klarer seg selv nå, men tidligere hjalp vi han begge 2.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Når de var spedbarn var det som regel mannen som badet dem. Dette ble liksom hans alene og kose tid sammen med dem. Med første ble dette naturlig siden jeg hadde tatt akutt ks og var dårlig den første tiden etterpå. Så hadde så mye smerter i magen/arret at han ble kastet uti det alt fra barsel avd. Han likte det ikke de første gangene, var veldig usikker, etterhvert var vi ofte begge to bare for kos. Nå er de så store at de gjør det meste selv. Og nå bytter vi på det,alt etter som. Men blir vel mest han..
Monstermamma Skrevet 19. september 2008 #5 Skrevet 19. september 2008 Alltid jeg som har oversikt over når de bør dusje. Hvis jeg er hjemme tyar jeg det, hvis ikke gjør pappa det!
Lykkeligmammatiltre Skrevet 19. september 2008 #6 Skrevet 19. september 2008 Det blir mest meg egentlig, for mannen min jobber mye mere enn meg, men når vi begge er hjemme pleier han å gjøre det!
NoDoubt Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Barna våre bader somregel sammen i badekaret. Før badet jeg dem nesten alltid på morningene når gubben var på jobb. Nå er vi begge borte på hverdagene så nå bader de på kvelden. Vi bytter på det men gjør det oftest sammen.
Mille** Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Eldste dusjer selv uten noe hjelp fra oss, minsten bader/dusjer vi alt ettersom hvem det passer best for. )
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Det bytter vi på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå