4skatter Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg har klart det... Har funnet en topp restplass ferie, og har alt klart til reisen... på søndag... og så kommer jeg på at minsten på 5 mnd ikke har pass!!!! Trenger de pass til Mallorca? Eller kan det gå med fødselsattest? Begge foreldrene reiser. ÅÅÅÅÅ, søren!!
velger nick en annen dag Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Det er nok dessverre slik at alle må ha pass, også babyer. Dere får få et nødpass til minsten, dyrt men eneste mulighet dersom dere skal reise. God tur...-)
LT86 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 må ha pass!!! men fiks ett nødpass det koster litt men dere får reist på tur!!! god tur... skulle ønske det var meg og lille gull!!! h
ToPrinsesser<3 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Dere må ikke ha pass innen Schengen, som Spania er en del av. Men, det anbefales å ha dette med da det er eneste gyldige legitimasjon. Vi resite med en 4 uker gammel baby uten pass og fødselsattest..., gikk helt fint :-) Dere får for øvrig nødpass på flyplassen se: www.politi.no
Isilra Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Det med at man ikke trenger pass i Spania.. Det sa de hos politiet med meg og, men når jeg skulle hjem fra Spania ble det problemer. Var så vidt de lot meg få være med (hadde heldigvis en kjæreste som snakker spansk). Så jeg anbefaler ikke å prøve uten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå