~sjiraff~ Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Snuppas svar etter utallige masinger om at hun må gå på do. Og egentlig sier hun mamma, det er bare mor da hun holder på med rollespill. Søt var hun hvertfall )
KoneTilMannenMin Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 hehe ja det var hun. hur gammal er jenta di då?
~sjiraff~ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Straks 4, og gullkornene kommer på rad og rekke )
KoneTilMannenMin Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 ja det er typisk på den åldern ikke sant? en kompis har en jente på fyra og det er helt otroligt va hon lirar ut ur sig... men mor, det trodde jeg inte ens de visste va det var hehe
~sjiraff~ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 Joda, mor og far blir alltid brukt da hun leker familie og annet rollespill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå