Gå til innhold

"Jeg løper for livet mor!"


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppas svar etter utallige masinger om at hun må gå på do.

 

Og egentlig sier hun mamma, det er bare mor da hun holder på med rollespill.

 

Søt var hun hvertfall :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja det var hun. hur gammal er jenta di då?

Skrevet

Straks 4, og gullkornene kommer på rad og rekke :o)

Skrevet

ja det er typisk på den åldern ikke sant? en kompis har en jente på fyra og det er helt otroligt va hon lirar ut ur sig...

men mor, det trodde jeg inte ens de visste va det var hehe

Skrevet

Joda, mor og far blir alltid brukt da hun leker familie og annet rollespill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...