Gå til innhold

Jeg klarer ikke dy meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men for de som leste det innlegget i går om at vi skal ha en arbeidskollega boende her ei uke....

Greit at noen synes jeg er snål, eller smålig, lite gjestfri og tar sorgene på forskudd osv.. Er jo kanskje en grunn til at jeg tenker slik jeg gjør... Han ER freidig som spør noen han ikke kjenner noe særlig om husrom. Han vet jeg er gravid og sliten.

Men i hvertfall... I dag spurte han om han ikke kan få låne den ene bilen vår i ett par uker... Siden vi har to alikevel.... Hehe, kanskje en grunn til at jeg tar sorgene på forskudd!?? ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er ikke lite gjestfri fordi om man ikke vil ha en frekkas i hus.

Hadde ikke orket ha han på besøk jeg heller

Skrevet

All sympati fra meg.... Hadde en kompis av gubben boende i noen uker, vel...han var ikke freidig, men alikevel så er det noe med privatlivets fred også ja.

Har han hørt om leiebil? Si nei! Det er et ord man ikke kan bruke for meget ;-)

Skrevet

*Ler*

Men likevel- det er jo litt opp til deg hvordan du skal oppleve denne uken det er snakk om. Skal du gå og irritere deg på forhånd og under hele oppholdet- og dermed ha det kjipt selv, eller skal du tenke som så at det tross alt bare er en uke og at det kanskje ikke er vits i å bruke så mye negativ energi på mannen? Ikke gidd å la dette bli et stort irritasjonsmoment. Smil, slapp av og ta det som det kommer. Om ikke annet, så får dere kanskje en god historie utav det:-)

Skrevet

Ja, vi sa nei.. Vi er avhengig av begge bilene for levering/henting i bhg. Men jeg må si jeg ble litt målløs... Det føles litt sånn at siden vi sa ja til at han kan få være her en uke, så kan han spørre om alt annet også.

Skrevet

Mannen din synest dette er en god ide?

Tror jeg hadde telt ned dagene ja...

Skrevet

Hehe, nei han synes nok ikke det. Men sambo er en som aldri sier nei, og har ikke samvittighet til annet. Men han sa nei til å låne bort den ene av bilene, for de er vi helt avhengig av! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...