en-to-tre Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Skulle gjerne ha vært på nøstebarn og barnas hus. Når man kommer fra Voss, kjører man forbi noen av butikkene da? Ligger noen av butikkene i forbindelse med kjøpesenter? Har noen et STORT!! og bra kjøpesenter å anbefale? Takk:)
It's all about me Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Du kjører forbi Barnas Hus på vei inn i Bergen, på Åsane. Ser den på venstre hånd.
mamma til 2 og lille frøet.. Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Barnas hus ligger i vågsbotn, du tar til venstre når du kommer til rundkjøringen der.følg veien videre noen hundre meter. Så kjører du inn med Plantasjen.(første rundkjøring)Så kommer du til Barnas Hus, Toys r us (eller hvordan det skrives..) Og G sport ( sånn stor G-sport butikk..)
LegallyBlond Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 I Åsane er det også et stort senter (tidligere to, så ligger på hver side av veien) som heter Åsane senter, der er det mange butikker. Så om du skal fram og tilbake til Voss vil jeg anbefale å kjøre Åsane ene veien og Nesttun den andre. Når du kommer til Åsane er Barnas HUs en av de første butikkene til venstre. Istedet for å ta inn på motorveien svinger du til venstre i rundkjøringen og inn der med plantasjen. KJører du tilbake rundt nesttun ligger nøstebarn på midttun rett etter nesttun på vei tilbake til arna. Litt forbi nesttun ligger også Lagunen Storsenter og laguneparken, her er det MASSE kjekke butikker. Litt bortenfor Lagunen, på Nordås ligger også den største reflex-butikken (barneutstyrsbutikk, like stor som barnas hus, litt ulike produkter men også en del likt). Vil du rekke begge så reis til Nesttun først siden nøstebarn er den butikken som stenger først. Da blir veianvisningene litt annerledes. Anbefaler deg å skrive ut kart på gule sider!
en-to-tre Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 Tusen takk for kjempe flotte svar!! Gleder meg:)
en-to-tre Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 Hvilket kjøpesenter er best av Åsane og Lagunen da?
LegallyBlond Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Tja... Jeg liker meg best på Lagunen, har noen butikker der jeg liker godt. Men begge steder er det mange kjekke butikker, begge har de mest kjente kjedene osv så forskjellen er vel ikke så veeeldig stor egentlig. Skal jeg velge hvilket senter jeg skal på selv så blir det oftest Lagunen
It's all about me Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Åsane senter er mye større, men laget på en knotete måte så det omtrent er umulig å orientere seg der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå