Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 noen som har noen gøye forslag til bursdags presang til samboeren min?? ikke parfyme..hehe.. det har han så mye av.. send gjerne linker til nettsider som selger ting..... tenkte og lage en herlig romantisk middag med vin og sånn på kveldingen etter ungene har lagt seg... noen forslag til go mat??? gode oppskrifter? har lyst og gi han en fin bursdag <3 så håper på masse fine forslag
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 -verdens beste pappa t-sjorte/genser fra barna ??? -biff er alltid en sikker vinner med ris og salat og dressing til??? sund og -alltid vanskelig med gave til mannfolk... klokke?ring?smykke?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 http://www.verdensbestepappa.no/gavebutikk -her er link.. veldig fin gave fra barna
LT86 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 jeg ga kjærseten min ett bilde av lille gull på lerett også skal han få noe annet, litt usikker.. men middag! hva med helstekt indrefillet, båtpoteter med maldonsalt, basilikum og masse hvitløk. kantarellsaus, og noe grønt ved siden mmmm og hjemmelagd creme brulee til dessert. eller brownies med bringebærfromasj... nam nam. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå