Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 jeg ser liksom for meg at den klumper seg når d blir fuktig?sånn så vanlig pudder kan gjøre..hva er det så er så bra med potetmel på sår rumpe? har dere potetmel andre plasser enn rumpa eller?`
~sjiraff~ Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Ja det klumper da det blir fukt. Det er jo det som er poenget, potetmelet trekker til seg fukten. Det er helt supert på små barnerumper.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Potetmel er et supert produkt jeg alltid har noen pakker av i hus, en på badet, en i matskapet og en i rengjøringshylla. Til forskjell fra talkium så er ikke potetmel uheldig å puste inn heller, så feks under dobbelhakene de små gjerne har som baby er det fint å bruke potetmel, samme mellom valker ellers også for å holde huden sval. Jeg har prøvd alt tenkelig på såre stumper, og potetmel er helt klart det beste og mest effektive. Det klumper seg mindre enn talkumen og er lett å vaske bort igjen. Lettere å fjerne gamle rester av potetmel enn gamle rester av salve.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 aha..da skal jeg prøve dette under dobbelt haken til min gutt det jeg er redd,er bare at det skal bli sårt hvis det klumper seg,hvor ofte skal jeg vaske dette vekk da?for at det ikke skal bli det..?
Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Ta det ved hvert bleieskift :-) Grei regel i grunn det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå