Gjest Gul stjerne Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg har gått fra pengbok med msse penger og kort, ny-innkjøpte klær, vin, og mat flere ganger. Har aldri blitt blitt frastjålet noe.
Gjest vaskepott Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Ikke på den måten. Men på butikken har det hendt flere ganger at jeg har måttet gå tilbake fordi jeg ikke har betalt varer som jeg har lagt der. En gang var det til og med kassadamen som sa fra.. pinlig!
Bomchicka Wah Wah Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Jeg har heldigvis aldri glemt noe igjen under vogna, heller ikke varer på butikken som jeg glemmer å betale. Men en gang jeg gikk ut fra en klesbutikk hylte alarmen og det kom to ansatte løpende. Det viste seg at ei diger mammatruse fra butikken hadde hengt seg fast i vogna.. Småpinlig.
3b@rnsmor-30* Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 hmm... jeg glemte igjen hele bagvogna en gang faktisk... hehe... parkerte den bak bilen for å legge babyen inn i setet sitt, så gikk jeg rundt og satte meg i bilen og kjørte.... kom på vogna seinere på ettermiddagen (flere timer etterpå...), da hadde en dame som jobba i et eldresenter rett i nærheten tatt den inn der.... hehe... passe flau da jeg henta den ja... snakk om ammetåke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå