Gå til innhold

overload av Julegaver inspirert av tidligere innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøper gjerne gaver tidlig, som i september/oktober

Men så et innlegg lengere nede..

Jeg kjøper ikke allverdens

Besteforeldre får en greie, bilde eller lignende av barnebarna, og kanskje noe lagd i barnehagen..

mine søsken/svogere-svigerinner får ingenting, der for heller barna noe, og da mener jeg en ting/leke/klær

mine naboer/venner/søskebarn får ingenting, og jeg har gode venner/gode naboer/og nære søskenbarn...

Å jammen er vi like gode venner etter jul og og alle er helt enige om at det var fullt nok under juletreet...

Spørsmålet blir:

Hvem får gaver og er det en ting eller mange?

og er det dyrt eller ikke dyrt...

jeg bare en følelse av at vi er veldig moderate!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper til våre foreldre og besteforeldre, søster og bror og et fadderbarn. Ellers gir vi fine julekort til resten av slekt og venner.

Og jammen blir det nok gaver likevel ja... Alle er enige i at vi har det vi trenger og at jula handler om så mye mer enn gaver...

Skrevet

Vi har liten familie, så barna, foreldre, svigers og besteforeldre får en god del. En fin mix av "store dyre ting" og små enkle ting, som sokker og undertøy.

Skrevet

Jeg kjøper til mange. Prisen varierer, det er tross alt ikke prisen som er så nøye. Alle får noe jeg vet de vil ha, og hver enkelt gave er nøye uttenkt til hver person. En venninne ønsker seg votter og sokker, så da strikker jeg slikt til henne. En annen igjen elsker spesielle sjokolader så har fått en slektning til å kjøpe noe fin fin sjokkis fra Sveits og Ungarn.

Kjøper nesten aldri pynteting siden de aller fleste har det, gjelder selvfølgelig ikke nyetablerte venninner som gjerne trenger både det ene og det andre:)

Julegavekjøping er noe jeg holder på meg hele året, så da merkes det ikke så godt på pengboken i desember:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...