Gå til innhold

Flimring for øynene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag fikk jeg et kraftig tilfelle av øyeflimmer. Det gav seg etter en halv time. Noen som har erfaring med dette? Det var ganske ubehagelig. Begynner på uke 38 i morgen (37 fullgåtte). Blodtrykket lå på 130/76 på mandag. Ingen proteiner i urin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..vist du ikke har migrene til vanlig, er det ett av tegnene til svangerskapsforgiftning...så følg med!! Går sikkert bra, håper det er over allerede =)

Skrevet

hei.jeg hadde mye flimring på øynene i uke 35. det kom runt 11 på kvelden, jeg "mistet" sidesynet og sterkt lys var meget ubehagelig. etter noen dager med dette drojeg til jordmord og tok blotrykk og urinprøve.. ingen teng til svangerskapsforgiftning. men min sambo hadde vært å operert denne uke deter begynte. jeg var med han på sykehuset og det var mye stress i det å få han hjem så syk etterpå.

så jordmord trudde det kom av at jeg var "overbelastet" for mye å tenke på og gjøre.. så jeg fikk besjed å sove to ganger om dagen. og da ga det seg faktisk.

flimring på øynene kan være tengn på migrene anfall. jeg trur det var det det var..

Skrevet

jeg har hatt dette over lengre tid og det kommer gjerne hvis jeg er sliten, har sett tv eller sittet ved data'n over lengre tid, begynner å bli syk eller er stressa

det kan være tegn til svangerskapsforgiftning, men da har du flere tegn, ikke bare det alene

hvil deg så går det nok over

kan også være at du har mer trykk/vann i kroppen, slik at det faktisk trykker på i øynene også (men det tror jeg er mer når det er svangerskapsforgiftning)

jeg er ingen ekspert, så jeg skal ikke påstå noe...

God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...