Gå til innhold

Nei nå..


sullemor

Anbefalte innlegg

Vet dere, jeg leser så mange som klager på at de er lei av å vente og spør om råd hva de kan gjøre for å få fødselen i gang.

 

Dere skulle sett meg i går. Jeg fikk vite at naboen som har termin en uke etter meg har født nå, og jeg sitter her enda. Godt inn i uke 40, enda ikke på overtid, men lei av å vente.. Fy flate så desperat jeg ble i går. Kjente ikke meg selv igjen.. Jeg har hatt et fantastisk svangerskap, men i går fikk jeg nok.

 

Jeg gikk og hentet kjerringrådboken min og leste, mens tårene spratt (tar litt i nå) i misunnelse for naboens deilige lille jentebaby :) hehe.. 15 min etterpå hadde jeg laget meg te trukket på kanelstenger, spist en kanelshot (les kanelshot-grøt *æsj*), satt med varmeomslag på brystene etterfulgt av en grundig og lang massasje av brystvortene. Så tok jeg 4 bringebærbladkapsler, som jeg vanligvis tar to stk av (vet ikke hvorfor jeg tok 4 akkurat, desperasjon kanskje). Avsluttet alt med en omgang sex (som hver eneste dag ellers i svangerskapet, faktisk, ELSKER SEX). I dag har jeg vasket hele leiligheten (stue, kjøkken, bad, gang og soverom) fra tak til gulv. Jeg har vasket og lagt sammen alt vi har av klær i huset. Alt jeg så langt har merket er at jeg har vondt i ryggen.. Ikke engang kynnere har jeg. Særdeles skuffet og ler litt av meg selv.

 

Nå skal jeg til å lage en tung middag og i kveld skal jeg gå meg en tur. Hvis jeg ikke føder i natt så gidder jeg ikke å prøve noe mer, for da funker det rett og slett ikke. Da kan jeg bare si at jeg har gjort en bra jobb med å vaske huset, og være glad for det :D

 

Skal sies at jeg er annengangsfødende og aner ikke hvordan en fødsel skal kjennes ut før den er i gang, for jeg ble satt i gang sist. Er i uke 39+2 nå og KLAR til å kvitte meg med denne lille leieboeren. Gleder meg så forferdelig til å bli kjent med han..

 

Noen andre som må le av seg selv om dagene? Jeg går rundt og flirer av meg selv hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg flirer iallefall litt av det du skriver! Og det hjelper jo litt, for jammen blir man lei mot slutten........

jeg er 2 dager over termin og misunnelig på alt og alle som har født og som er i gang med neste faste!

 

Så for all del, hold oss oppdatert på om det blir noe fødsel på deg etter alle forberedelsene og umaken!

 

lykke lykke til ! *humre-*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det var et morsomt innlegg! Jeg og er der nå! Jeg har drevet med modningsakupunktur, sex (orgasme og sperm-viktig!), fysisk aktivitet, sterk mat, massering av brystvortene.......you name it, I've done it! Jeg kan holde på en hel dag med baking, trening og en 20 mnd gammel år datter, og når jeg inntar sofaen ved 20-tiden på kvelden er jeg ikke litt sliten i ryggen en gang! hehe....jeg klager ikke over at jeg ikke har vondt, men kynnerne kommer jo vanligvis nårjeg er litt sliten!

 

I morgen skal jeg på sykehuset for å sjekke det høye sukkernivået i urinen. Jeg har spist litt mye godis de siste dagene, men har ikke hatt sukker i urinen før nå. Kanskje de setter meg i gang???? Det er lov å håpe!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arti innlegg! Jo æ kjenne mæ igjen æ å! Hjelpe mæ, æ hellpå å går på veggen hjem her snart... E 39+0 imårra, å æ vil så gjerne få ut hu lille inni magen no! Har hatt et knall fint svangerskap, men no bynne tolvmodigheta å gå ut... Problemet e at æ har prøvd alt føle æ, utenom å ha sex... Sex lysta e helt på bunn, å når vi går å legg oss tenke æ: Ja no ska vi kos oss, men så e d liksom nå som si inni mæ, at d funke itj lell.... Å æ har egentlig ikke lyst på... :( Huff alt blir klaging å syting no, treng en positiv innsprøytning no kjenne æ!!! Håpe e jo der hele tia... Men d e vell sånn at når man tenke å tenke på d hele tia, så skjer det itjnå!!! Hehe!

 

Lykke t t alle sammen, håpe vi alle får se våre englebarn snart!!!! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...