edvina har fått en gutt Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 jeg er 25 cm og er 22+5 i dag. Det rare er at jeg bare har gått opp 1 kilo til nå, og alle sier jeg er så liten denne gangen. Er det noen andre der ute med så høye sf mål?
Mamman til Alida J. Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg har hatt høye sf mål siden uke 33. Har ganske spiss mage jeg da. Så grunnen til at noen har høyere sf mål kan være fordi du bærer ungen "utenpå" kroppen. vis du skjønner... Jordmor og leger sier iallefall at det er grunnen til at jeg har høyere SFmål enn "normalt".
Jente2011 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 eg ha hatt høye SF-mål, jordmor trodde det var stor baby men viste seg at jeg hadde mye fostervann! har heller ikke gått opp så mye..
Sirtiella & lille Amalie Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 hei:) jeg er 22+3 i dag og mitt mål er på 25 det også men har gått opp 8 kilo da hehe.. men heldigvis vises det ikke så mye:P fordele det på 175cm hihi.. nyt livet med mat nå mens vi kan;))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå