Gå til innhold

Dere som har vært i utlandet i sommer.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor var dere og er det et sted dere ville anbefalt?

Noen som har bodd på sun ving resort her, evt hvor og var det å anbefale?

Vi har vært 3 ganger nå den siste tiden på sun ving resort Fanabe og det er virkelig et sted vi storkoste oss på.

Nå sitter vi å planlegger sommerens ferie og har egentlig litt lyst til å prøve et annet sted, så håper noen har noen steder å anbefale oss. Vi har da et barn som er nesten 2 og en som da har fylt 4 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alcudia!!! :D

vi var på Viva alcudia sun village! :D

vi skal tilbake!! :D

Skrevet

Hmm ok, kansje jeg nå skal revurdere å dra tilbake dit da. Vi var der i 2006 og ble kjempe skuffet, men har skjønt at vi må ha vært max uheldige. Nå reiste vi helt i slutten av sesongen, så det meste var steng der og veldig lite å finne på. Pluss at det var ganske kjølig der og vi var litt uheldig med været:( Men som sagt så har jeg skjønt nå at det inntrykket vi har fått må ha vært feil, så skal ta det opp til en ny vurdering hehe:)

Takk for tipset:)

Skrevet

Kemer i tyrkia:)

Vært der to ganer i sommer:)Passer både med og uten barn,eneste er at noen strander er rullestener,så da er det en ide med badesko.

Jeg vet ikke om hotell da,vi lånte leilighet av noen venner.Men vet at de har flere gode hoteller og leilighetshoteller der.Temperaturen er perfekt nå,var der i beg av sept,da var det nesten for varmt,men har en venninne som er der nå og hun sier det er godt og varmt,men ikke den intense heten som nettopp var:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...