Gå til innhold

Mathea Emilie kom endelig!


Anbefalte innlegg

Skrevet

På tirsdag ble verdens nydeligste jente født. Jeg begynte å få vondt i magen og korsryggen på kvelden på mandag, og utover natten ble det vondere og vondere.

 

Kl 2 kjørte vi innover til Ullevål i ganske høy fart! Kl. 08.14 var Mathea Emilie ute i verden og vi ble lykkelige foreldre til den nydelige jenta vår!

Hun er 52 cm lang og veide 3732 gram.

 

Det var en vond opplevelse å føde, vondere enn jeg hadde trodd. Men definitivt verdt det når jenta vår kom 9 dager etter termin.

 

Lykke til videre alle sammen! Dere har en vidunderlig tid i møte!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grattulerer med lille jenta ;)

Skrevet

Gratulerer med jenta:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...