pifi med tre nurk Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 På tirsdag ble verdens nydeligste jente født. Jeg begynte å få vondt i magen og korsryggen på kvelden på mandag, og utover natten ble det vondere og vondere. Kl 2 kjørte vi innover til Ullevål i ganske høy fart! Kl. 08.14 var Mathea Emilie ute i verden og vi ble lykkelige foreldre til den nydelige jenta vår! Hun er 52 cm lang og veide 3732 gram. Det var en vond opplevelse å føde, vondere enn jeg hadde trodd. Men definitivt verdt det når jenta vår kom 9 dager etter termin. Lykke til videre alle sammen! Dere har en vidunderlig tid i møte!
incoming- nr 2 *fødeklar* Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 grattulerer med lille jenta
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Gratulerer med jenta:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå