Gå til innhold

Da er endelig mandel-operasjonen ferdig!

Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tapper liten 3-åring! :-D Operasjonen var ferdig ca kl 10, og vi var hjemme 11:15... Nå har han nettop fått i seg ei bolle! Til nå har han spist hundreogørten is, og kastet opp litt, stakkars! Litt blod-rester som måtte opp... Han er i overraskende bra form! De tok polyppene også i samme slengen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go-kos til lille klumpen!

Skrevet

Tusen takk, hilsen klumpen! ;-)

Skrevet

Kom dere så fort hjem?

Jeg har en gutt som skal gjøre det straks, både mandler og polypper og han må overnatte der.

Ikke for å skremme, men det er fordi blødningsfaren er ganske stor etter en sånn operasjon var beskjeden jeg fikk.

Skrevet

Ja, har fått beskjed om det vi også... Men det virker ikke på ham som om han har hatt operasjon i dag! Han er så utrolig pigg! Spist 2 boller og nå skal vi se om han klarer å spise litt pasta... Spist enormt med is i dag, da! hehe Vet ikke om det har noe å si at mandlene ble brent bort...

Skrevet

Så bra!

Deilig for både deg og han!

Og godt å høre for meg, jeg gruer meg nemlig veldig.

Nå føles det litt bedre.

Vi skal inn om en uke.

Skrevet

Det er fryktelig vondt i det barnet sovner og i oppvåkningsfasen! Nå går det faktisk veldig greit! Han krymper seg til av smerte av og til, men da er det bare å holde godt rundt stakkars lille og trøste så godt man kan! Det går sikkert helt supert! :-D Masse lykke til! Jeg er glad det værste er over! Hvor skal dere?

Skrevet

Narkose har han hatt før, og det har gått veldig greit. (han har operert inn dren 2 ganger) Håper gutten min kommer seg like fort som din, de er utrolige de små.

Han skal opereres i Tønsberg

God bedring til gutten din :)

Skrevet

Åååå, så godt å høre. Vi skal gjennom det samme med 4 åringen vår om ei uke.

Gruer meg skikkeig, men har jo hørt at de fleste kommer seg raskt.

Hvordan var oppvåkningen, hvor lang tid bruker de på det ? Og hvor lenge etter at de er våkne blir de liggende ?

Skrevet

Stakkars.

Men det er vel allikevel godt å være ferdig: og slippe å grue seg for dette.

Skrevet

Det gikk bedre enn all forventning! så ikke så mye på klokka, men operasjonen var fra 9:30 - 10... Guttungen begynte å våkne rundt kl 10:15 og vi dro hjem ca kl 11... Dette var på en privatklinikk (Brynklinikken) Oppvåkningen var ekkel, for å si det sånn... Det kom endel gammelt blod ut nesa som vi alle ble jevnt klint inn i, så pass på det om du er ømfintelig for blod. Det er jo ikke sikkert alle får det sånn... Guttungen hadde jo også tatt polyppene i tillegg... etter som han kom seg litt og morfinen fikk tatt skikkelig satt han å halvsov og småpratet litt påfanget mitt... :-)

Skrevet

Ok, blod er jeg ikke noe redd for. Verre med pappaen, men han får vente på gangen.

Jr skal også ta polypper og mandler (på privatklinikk) -så det blir omtrent likt.

Vi får bare stålsette oss, og ikke vise at vi begge gruer oss skikkelig. Men akk så godt å få det overstått.

Hvor lenge må gutten din være hjemme og i ro (om han går i bhg da) Vi har fått beskjed om å ha han hjemme10 dager, men at han nok er kvikk etter 2-3 dager.

Skrevet

Ja, utrolig deilig å være ferdig med det værste! Spennende å se hvordan natta blir...

Og til dere over her som snart skal ha inngrep på de søte små: håper ikke dere ble skremt av innlegget mitt... Det er følt å legge de i narkose og i det de våkner opp, men det var værre å se gubben da han våknet opp av narkosen etter å ha fjernet mandlene! Da ble jeg redd! Han skalv og ynket seg og brukte mye lenger tid å å komme seg! Guttungen kunne jeg jo knuge godt intil meg og trøste ham på den måten! Masse lykke til til de søte små!! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...