Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Begynner å lure her..Ei vennine er sykemldt pga bekken smerter.Det er jo forståelig men!kan man sitte med bena i kors,ha yoga timer,trene,danse?Hun går med krykker ute blandt folk..men flere som har sett henne trene..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Når jeg hadde bekkenløsning i mitt forrige svangerskap klarte jeg knapt å gå... Og jeg hadde nok ikke gjort noe yoga, trent eller danset.. Det fristet ikke, for jeg hadde helt jævlig vondt!! Merkelig...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Virker merkelig spør du meg. Jeg hadde begynnende bekkenløsning i slutten av sv,skapet, og jeg klarte knapt å komme meg ut av senga om morgenen.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 aner ikke hvordan det er å ha bekkenløsning, men jeg har hatt vondt i bekkenet. å det får jeg når jeg beveger meg.. så om hun har bekkenløsning å spretter rundt så hadde jeg nok begynt å lure hehe
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Det jeg synes også..men har ikke mye kunnskap om det,så har ikke sagt noe.Men begynner å bli fristene siden hun klager mye om smerter og jeg gir henne all min sympati.Hadde selvfølgelig sagt noe hvis jeg selv hadde sett henne trene..HI
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Det er ikke fint av oss å dømme venninnna di. Men jeg skal innrømme at det høres rart ut. Jeg hadde bekkenløsning i slutten av svangerskapet. Jeg var ikke sykemeldt, men var såvidt jeg klarte å gå opp trappene hjemme. Vaska jeg ett gulv hadde jeg steinvondt i flere dager etterpå. Endte med at jeg bare gikk et absolutt minimum. Var heldig og hadde en stilltestående jobb (pc hele dagen). Kanskje hun har hardt fysisk arbeid. Da kan jeg forstå det.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Jeg hadde aldri klart det der med min bekkenløsning... Jeg har hørt om andre som har faka en del også ja. Slår salto med bekkenløsning...særlig...
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 takk for svar jenter! stemmer at hun har en hard jobb,lagermedarbeider. Får vel bare holde munnn..
Gjest Skrevet 18. september 2008 #9 Skrevet 18. september 2008 da er det jo noe annet.. da er det vel mye løft også.. yogaen og det der kan hun jo regulere hvordan hun vil.. er jo godt å få bevegd seg .. selvom om hun er sykemeldt så er det jo ikke dermed sagt at hun skal låse seg inne i huset fordeom hehe
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #10 Skrevet 18. september 2008 Høres fake ut! Skriv brev til legen hennes. Forbasket mange som snylter til seg sykepenger på andres bekostning. Snylteri og bedrageri det der.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #11 Skrevet 18. september 2008 kan det ikke bevises at man har det?rønken el lign? For kan det ikke bevises kan vel hvem som helst si de har det?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #12 Skrevet 18. september 2008 Ingen bestiller røntgen av bekkente uten videre på en gravid kvinne, så det er nok mange frekke som faker. Men de fleste vil jeg tro og håpe ikke gjør det. Hatt det selv, og det var grusomme smerter når jeg vred meg litt.Yoga og dans hadde aldri gått an med min BL iallefall.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #13 Skrevet 18. september 2008 Om hun har en hard fysisk jobb, skulle det bare mangle at hun ikke sykmeldes pga bekkenløsning. Forøvrig skal du vite at plagene kan lindres og holdes i sjakk med tilpasset trening, så det er kanskje det hun driver med? Gange og sidelengsbevegelse er noe av det verste du kan gjøre, så hun bruker vel krykkene for å stabilisere og unngå forverring. Ikke alltid ting er som de ser ut til, så vær forsiktig med å dømme for raskt og slå bena bort under folk! Å sende brev til fastlegen må være det dummeste og simpleste forslaget jeg har hørt. Hvorfor ikke bare spørre henne hvordan ståa er, i stedet for å spekulere og spre rykter?
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #14 Skrevet 18. september 2008 Når det lukter råtten fisk, er det som regel en råtten fisk som ligger og råtner et sted.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #15 Skrevet 18. september 2008 ......eller det kan være bakteriell vaginose......
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #16 Skrevet 18. september 2008 Ja, det kan det være. Men i dette tilfellet lukter det i retning av bekkenplagevenninnedamen til HI
Gjest amandine Skrevet 18. september 2008 #17 Skrevet 18. september 2008 Du blir ikke sykemeldt for eksempel uten at det er påvist. Det er veldig individuelt i hvilke situasjoner det blir verre og hva som kan hjelpe den enkelte. Jeg skal ikke påstå at hun ikke faker for det vet jeg fint lite om, men alle dere som setter dere på deres høye hester og snakker om ting dere åpenbart ikke har peiling på gjør meg kvalm! Det er et helvete å leve meg BLplager, og mistenkeliggjøring fra ignorante idioter hjelper godt med å ødelegge selvtillit og humør som gjerne allerede er dårlig fordi man ikke kan fungere som man ønsker og er vant med. Ha heller litt medfølelse med jenter som har mye smerter og faktisk kanskje kommer til å ha det resten av livet!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #18 Skrevet 18. september 2008 jeg har bekkenløsning og kan helt fint trene:) dvs det eneste jeg klarer er å sykle(ikke så lenge) og bassengtrening. for meg er det vondt hvis jeg går for langt eller trapper, sitter for lenge, står for lenge, løfter tungt eller gjør for brå bevegelser. jeg aner ikke om venninna di faker, men jeg vet at bekkenplager kan være veldig individuelt. jeg har veldig vondt i rumpa og ryggen, men hører andre kjenner det båre i lår og legger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå