Gjest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Datteren vår har kommet til finalen i blenda sin sjarmtroll-konkurranse og stolte foreldre trenger flere stemmer for å vinne gratis barnehageplass for et år. Noe som hadde kommet veldig godt med. Link; http://sjarmtroll.blenda.no/vis/1TM72rKWAIP Takk for stemmer :-))
4skatter Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Stemmen er gitt, vennen!!! Oppfordrer alle til å stemme, Olivia er bare helt herlig!!!
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Nå har jeg stemt, jeg også=) Jenta di er kjempeskjønn, og har verdens nydeligste navn! =)
indigo76 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Har stemt! Grattis som har kommet til finalen! :-) Han var veldig skjønn han sprellemannen og da.... Men om du får mange stemmer fra alle Dib-erne er du vel sikret en seier? :-)) Rart, hadde trodd at de som kom til finalen kanskje var mer "spesielle" filmer, disse var jo ganske hverdagslige. Sendte ikke inn en gang siden det var så utrolig mange innsendte, og jeg trodde de kom til å se etter noe som skilte seg ut. Deres var jo litt spesiell da, i sort/hvitt og med koselig melodi. Skjønn jente! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå