coriander Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Jeg slutta med p-piller etter kun 3 mnd bruk,det var( ca 2 sept) hadde da blødning/mensen FØR jeg sluttet med pillene..og midt i et brett av alle ting. Jeg har ikke brukt piller de siste 9 år, med unntak av disse 3 mnd. forrige mandag hadde jeg EL, altså den 8, jeg har veldig sterk El og merker det godt siden jeg har en stabil syklus og har klart å få til de 2 barna mine i 1 pp hver gang, samt lagt opp til å ikke bli gravid. Da jeg nå oppdaget eggløsning ble jeg jo veldig overrasket over at den kom så fort, og venter nå i spenning på om det ble noe resultat av dette.( for vi prøvde rimelig godt..) Er i dårlig form, trøtt svimmel,dårlig matlyst, kvalm om kveldene, murringer i magen - disse var svært merkbare 5 første dager etter eggløsning. Magen er litt i ulage, og jeg er veldig opp og ned i humøret. Er vel 10 dpo nå, har tynn, lotion/vannaktig utflod Jeg skjønner ingenting; i en normal verden skal man vel ha mensen etter pilleslutt- så eggløsning, så nå begynner jeg å lure på om det er kroppen som spiller meg et puss, at det er p-pilleslutten som forårsaker disse symptomene, eller at alt blir litt kraftig pga at det er ca 3 mnd siden siste EL... noen formeninger ang dette??
vill ha en 3a Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jag har de samma symtomen, och OM jag hade El borde jag få mensen imorgon eller lørdag. Jag sager OM eftersom jag fortfarande ammar och inte testade EL. Har dæremot tagit ett antal grav test som varit neg. Jag tror att jag har omgangssyke.... men vi får væl se. Ska førsøka utan melk och kaffe i morgon och ta ett nytt grav test på lørdag. Lite spent, men vældigt små førhoppningar...
vill ha en 3a Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Glømde att skriva - vi håper på det beste!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå