mooimooi Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 hadde time på vekst osv idag, har vært hver uke i 4 uker nå... mindre fostervann idag og kroppen henger 28 prosent etter i vekst.. så nå ligger jeg her 23 dager før termin og fått modningspille... så ikke om så alt for lenge kommer gullet... hoff... kjenner jeg gruer meg litt nå altså....
Nagilimia Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Ja, det kom nok litt overraskende på Lykke til!! Håper du får en fin fødsel og barseltid
GuttemammaTilTo Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 lykke til! spennende at lille bebien snart kommer:-D
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Det går så bra så:-) Tenk at du snart har babyen din ute! Skjønner at det kom litt brått på, men det er nok til det beste for minien din å komme ut nå. Masse lykke til!!
mooimooi Skrevet 19. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2008 kl 03.15 inatt kom lille jonas til verden, 22 dager før termin... han veide 1995 gram og strakte seg 39 cm... fødehistorie kommer senere.
leela Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Gratulerer! Nesten samme mål som jenta mi, hun var riktignok 45 cm., men veide bare 1945 gr. da hun kom 4 uker før termin. Hun er nå 2,5 og normalt stor. Kos deg med minibabyen din!
mooimooi Skrevet 19. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 19. september 2008 ja, det er rart hvor fort de kommer etter. han er veldig flink til å spise, ikke så villig til å suge enda men det blir vel. rolig og viljesterk herremann er han
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå