slummymummyanthekids Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Minns jeg nesten var kvalm fra dag en med førstemann, men kjenner ingenting nå. er kun litt over fire uker. Hvordan er det med dere?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Ingen kvalme med første, og ingen kvalme nå!!(bank i bordet) Og alle svangeskap er forskjellige så kansje du slipper denne gangen:)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 uke 10 faktisk ble jeg kvalm, Ingenting før da , men da kom det godt også
prinsessemor-77 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Rundt uke 6 alle tre ganger. Er ca 6 uker nå med nr tre. De to forrige gangene med oppkast fra rundt uke 8 til 20. Krysser alt vi har for å slippe oppkast denne gang, noe dritt;) Lykke til!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 litt off-topic, men når testet du positivt?
min-lille-skatt Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 NÅ! Ugh.. er snart i uke 7. Forrige svskap kastet jeg opp 20 ganger daglig, minst! Så håper og tror på en bedring nå Lykke til!!
Månefeen ♥ Skrevet 19. september 2008 #7 Skrevet 19. september 2008 Er 6+3 idag, vært litt småkvalm bare av og til... men idag har det satt igang skikkelig, og sjefen spør om jeg kan komme tidligere på jobb, hehe! no way! Har ikke måttet kaste opp enda, men tror ikke det er mange dagene til hvis det fortsetter slik..
Vil Skrevet 19. september 2008 #8 Skrevet 19. september 2008 Var små kvalm en stund, men ved 7 fullgåtte uker kom kvalmen for fullt. Er 7+1 i dag og måtte gå hjem fra jobben i dag. Huff og huff.
Aprilprins<3 *fødeklar* Skrevet 19. september 2008 #9 Skrevet 19. september 2008 Både forrige gang og denne gangen startet det rundt uke 6. Forrige gang sluttet det i uke 13 ca... Da kastet jeg opp et par ganger hver dag. Denne gangen har jeg ikke kastet opp, men føler meg konstant fyllesyk!!! Jeg er nå 9+4, så jeg krysser fingrene for at det gir seg om et par uker!! Det værste for meg denne gangen er at jeg er sinnsykt trøtt... Klarer bare å gjennomføre det jeg MÅ gjøre og mye av det greier jeg bare halvveis liksom... Har hørt at denne trøttheten kan vare temmelig lenge... Blæh!! Men det går til en god sak da :) Prøver å minne meg selv på det hundre ganger om dagen :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå