Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hvordan gåe det med deg. Tenkt mye på deg idag.
isotopia Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Hei. Jeg lever ennå men ting er innmari tøft. Jeg har i dag vært på kontroll på sykehuset og alt ser bra ut. Eggstokken min er ikke skadet men kunne blitt det hvis jeg hadde ventet. Jeg har nå fått beskjed om å vente to pp for at kroppen skal komme seg . Føler det på meg at det er smart for det var ikke lett å miste to likksom. Samboern sa i dag at vi burde bare utsette heile baby laginga et års tid så kunne vi få dette på litt avstand . Jeg ble skikkelig lei meg ,for selv om dette ikke gikk så bra så vil jeg jo fremdeles ha en til. Jeg skal ta en pause fra nettet og se om jeg kommer meg litt opp . så er det sikkert på ann før jeg vet orde av det;) Tusen takk for støtten setter veldig pris på den.
Musemor med tre søte små Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 Sendt deg PM
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå