Ønskebaby08*12 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Har blitt litt småforkjølet, ikke veldig, men nyser og er litt småsnørrete. Det er vel ikke farlig for babyen vel (er i uke 37). Noe jeg bør være påpasselig med, bortsett fra vanlig hygiene?
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Nei, det er ikke farlig. Det eneste du skal følge med på er hvis du får veldig høy feber. Bruk saltvannsnesespray med menthol, og smør mentholatum under og i nesa. Det linderer ihvertfall litt.Og du kan bruke det så mye du gidder i løpet av døgnet.
Gjest Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 jeg spurte om det samme her inne, igår, og fikk til svar at det ikke var noen fare. du skal bare være obs på høy feber og evt ta en paracet da, ellers så er babyen skjermet i sin egen lille verden den, heldigvis
nr2-imagen:) Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg har begynnt å få vondt i halsen.. +verker i kroppen.. typisk viss jeg skal få influensa til fødselen!! 10 dager igjenn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå