Gutta er ute og puppene henger Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Har en sønn på 8 mnd, når bør han begynner og bruke sko? Det begynner jo også å bli kaldt ute nå så jeg bør kanskje begynne og bruke sko på han nå? Har brukt sånne "pyntesko" kjøpt på hennes, men skoene der i fra er for små til ham nå.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Jeg kjøpte de første skoene da han begynte å stå selv. Greit å ha på sko når han ville ut av vognen og stekke litt på bena.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Hos oss har det vært behovet til barnet som har styrt dette:) Ikke årstider osv, men når har barnet behov for sko til å bruke. Går han selv, slik at sko til utebruk er nødvendig? Hvis ikke, så kan du vente:)
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Jeg begynte når han hadde lært å gå og skulle utendørs. Det var litt styr å venne ham til skoene. Men alt går seg til... Men jeg hadde heller ikke kjøpt før han kunne gå.
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 tusen takk for svar jenter, da venter jeg nok litt til før han får sko;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå