seigdamererbest Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 hva som hendte meg idag. Kom ut fra sykehuset etter å ha fått akupunktur mot bekkenlösning. Er 31+0, og lyger vel ikke hvis jeg sier at jeg vagger bra. Ved parkeringsplassen står en gruppe soldater, ca 25-30 stykker fint oppstilt i rekker og en gruppe med offiserere. Jeg må forbi de, men ser at det er god plass på ene siden. Når jeg nesten er borte til bakerste rekke ser en av offiserene meg og begynner å rope kommandoer. Og plutelig trekker der 3 ytterste rekkene med soldater innover for å lage plass til meg!! Snakk om å föle seg på störrelse med en elefant... Jeg rödmet mens mannen min lo så han holdt på å falle om.
gerd Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Utrolig stilig da! Flott at han kom på å gjøre det synest jeg da..
ajate *høygravid* Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Ha ha det var en morsom historie
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Åå så flott, jeg blir nesten rørt jeg:-) Jeg går rundt om dagen å irriterer meg over hvor uhøflige folk er; ingen som reiser seg for gravide på bussen, eller tar noen hensyn ellers. Synes det er vanlig folkeskikk, og jeg gjør det alltid selv. Reiser meg nå også for eldre og andre som ser mer sliten ut enn meg. Så jeg blir glad for å høre at det fortsatt er noen med respekt der ute:-) men skjønner at det var en komisk situasjon da!;-)
Ønskebaby08*12 Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Hehe :-) Artig. Flott at folk tar hensyn til oss med litt store mager :-) Jeg syns nesten det er litt flaut innimellom. Jeg er 36+5, magen er ikke akkurat liten, i tillegg må gå med krykker pga bekkenløsning, så jeg er jo ikke akkurat usynlig ute i terrenget. Ihvertfall, folk er som regel hyggelige, lager litt større plass, reiser seg på bussen osv. Kunne av og til ønske at de ikke så meg...ser fram til en mer "anonym" tilværelse. Føler meg litt som en liten attraksjon der jeg går rundt og vagger, og får medlidenhets smil på min vei :-)
82glad Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Steike korr hærlig!!!! Vil tru gubben syntes d va stas å
Tuttelure Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 så gøy:)! fikk meg en god latter med tårer i øynene nå altså!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå