Zitro Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Senga vår nærmer seg vel 7-8 år nå... Og nå merker jeg på madrassene at det er jo groper etter der vi ligger... Har alltid vært nøye med å snu overmadressen hver gang jeg skifter på senga for å unngå dette, men det har tydeligvis ikke hjulpet. Så når er det vanlig å bytte senger/madrasser?
Gjest Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Det er stor forskjell på madrasser. Noe også prisene forteller. Jeg har en kjempegod Ikea madrass og ble fortalt at den iallefall ville holde i 10år - og det ser ut til at den kan holde lenger. Kommer sikkert litt ann på hvor ofte man renser den - for det er jo et hygienisk spørsmål her også.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 I bruksanvisningen (haha) til vår seng stod det at nedsunkenhet i madrassen (stod kanskje overmadrassen?) ikke var "farlig" (grunn til reklamasjon, utbytte), så jeg antar at det har mer med den madrassen under å gjøre, altså om fjærene blir ødelagt og at hele madrassen er nedsunken. Måtte videresende spørsmålet til sjefen min (som er madrassselger) da, så spent på hva han sier :oD
LT86 Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 madrassene bør vel byttes hvert 10. år!! overmadrs hvert 5-7 år og puter bør byttes hvert år:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå