Gå til innhold

vannavgang og igangsettelse i uke 34+4!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her ligger jeg på st Olav i Trondheim å ha fått min første igangsettelse stikkpille!

Fostervann begynte å sive ut av meg i går, trodde først jeg hadde veldig masse utflod...men forsto fort at det var fostervannet som holt på å gikk. Mange tanker som svirrer rundt i hodet nå, hadde ikke forventet dette liksom. Trodde i hvertfall at jeg skulle gå gravid en mnd til. Men så feil kan man ta. Nå blir jeg mamma for første gang til helgen :D !

 

Legen undersøkte meg i sta å fortalte at jeg var moden og hadde 1 - 2 cm åpning. Han puttet så inni stikkpillen å jeg måtte ligge der å vente en times tid. Etter en halvtime kom ei jordmor for å ta registrering på magen, det viste at jeg hadde litt uregelmessige rier. Men jeg har ingen smerter enda...kjenne bare at magen strammer seg noen ganger! Skal få ny pille igjen kl 5! Så dette blir utrolig spennende. Litt nervøs, men gleder meg sånn til å se henne også :D

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lykke til =)

Skrevet

har du hatt ett "normalt" svangerskap uten noen spesielle komplikasjoner ellr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...