Trebarnsmamma30 Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Storesøster her blir 3 i desember.. Lurer på om dere som har barn på denne alderen har de under oppsikt hele tiden, eller lar dere f.eks barnet se på film e.l mens du er i et annet rom, tar en dusj o.l?
Loyloy Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Nei nei nei ike SÅ under oppsikt, jeg lar ham bade i badekaret alene, med døren åpen så jeg hører ham, han leker ovenpå, eller i spisestuen mens jeg tar oppvaske osv.... kan ikke være i samme rom HELE tiden...
Zitro Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Min er nettop blitt 3, og han kan sitte litt alene på stua mens jeg tar meg en veldig kjapp dusj, lager mat eller skifter på lillesøstra hans... Han er en liten pøbel av seg, så han kan ikke være alene på stua så mye. På rommet sitt får han lov til å leke alene da, men det er jo det kjedeligste han veit så det er ikke så ofte det skjer. Han får ikke lov til å være et sekund ute alene, pga da stikker han av.
It's all about me Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Han får ikke være alene i stua mens jeg er oppe, men han kan gjerne være alene oppe mens jeg er nede. dette hovedsaklig fordi vi ikke har dør inn til kjøkkenet hvor det er mange spennende MEN farlige ting. Og fordi han kan finne på å gå ut på egenhånd. Å bare låse døra er ikke nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå