Gå til innhold

37+5 Hvor kjenner dere spark/fotbevegelser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er snart i 39.uke, hodet til babyen ligger nede i bekkenet, men jeg lurer på hvor dere andre som er like langt på vei kjenner sparkene til babyen? Hører jo fra "alle" at babyen sparker i ribbeina den siste tiden, men hos meg sparker den ut til høyre side for det meste? Noen som har det på samme måten? Jeg ser ikke helt for meg hvordan den ligger ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Eg har det på same måte: mest sparking ut til høgre side+ dulting eller skubbing mot innsida av hoftekammen. Greier ikkje heilt sjå for meg korleis babyen ligg, nei. Er no 3 dagar over termin...og kjenner konstant etter tegn på at fødselen er i gang.

Skrevet

til plingibollen! Ja men da er det sikkert normalt da:) Masse lykke til

Skrevet

Jeg er 36+6, babyen min sparker mest på min høyre side. Ikke så mye oppunder ribbeina lenger. Hun ligger med hodet langt nede i bekkenet, og er festet, ryggen hennes ligger mot min venstre side og rumpa sånn midt på/ litt ut mot høyre siden min, like under ribbeina. Og så sparker hun mot høyre. Dette er visst den mest vanlige fosterstillingen. Hun sparker ikke så mye lenger, der er mest større bevegelser. Kjennes ut som hun strekker seg, flytter på beina.

Skrevet

Jeg er i 36+1 og hos meg ligger babyen med hodet godt nede i bekkenet, ryggen og rompa ut mot venstre side av magen. Jeg kjenner spark ut mot høyre side, både nedi hoftekammen og av og til opp med ribbeina...er ganske aktiv jente jeg har i magen og jeg tror hun synes det er veldig moro å bruke hofta mi som springbrett av og til...hun tar ihvertfall sats og skyter rumpa i været opp med ribbeina! Er ikke så veldig behagelig, men er litt moro og se på og da..:)

Skrevet

Jeg er 37+3 og hos meg ligger babyen med hodet godt nedi bekkenet, med ryggen og rompa ut mot venstre og sparker mot høyre, i magen. Bevegelsene er mye softere nå enn for noen uker siden, og det er helt normalt når de blir så store.

Om natten virker det som om hun legger seg på magen inni meg, for da skyter rompa opp i været, bitte litt til høyre for navlen min. Så søtt og se, for hun har en fest sovestilling - (og magen blir bare såååå skeiv)

Skrevet

Jeg er 37+6, og her også sparkes det nesten bare ut til høyre. Men jeg har ikke, i det hele tatt, kjent noen som helst i ribbeina. Han har ligget med hodet ned veldig lenge, men er fortsatt høyt oppe, på høyre side. På venstre side av magen er det akkurat som om det er tomt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...