Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #1 Skrevet 18. september 2008 Hva gjør du når folk spør om du vil finne på noe, komme på besøk e.l, og du egentlig ikke orker og bare har lyst å slappe av.. synes sånt er så vanskelig. Av og til vil jeg bare være hjemme en dag og sløve i ro og fred, sitte på pc`en og se litt på tv..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #2 Skrevet 18. september 2008 Da sier du at du er litt slapp!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Da sier du vel bare at i dag så passer det dårlig. Kan vi ikke ta det en annen dag? Passer fredag til uka for deg f. eks. Må ikke lage problemer av alt..
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 som regel sier jeg at jeg har andre planer
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Orker ikke i dag jeg, er så sliten og slapp, men neste gang er jeg med:)
blirjegsnartmamma Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Kommer veldig ann på hvem som spør.. Men som regel sier jeg at jeg trenger kvelden hjemme - og foreslår en annen kveld isteden,.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #7 Skrevet 18. september 2008 Har alltid hatt vanskelig for å si nei....får dårlig samvittighet.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #8 Skrevet 18. september 2008 Er hjemme med 2 små, så da tror vel folk at jeg bare sitter å kjeder meg hele dagen:) Ville bare være hjemme å slappe av i dag, har hatt besøk/vært på besøk hver dag siden lørdag nå.. Har en venninne som gjerne spør flere ganger i uka om å finne på noe, og det kan bli litt mye da jeg har andre venner også, familie, svigerfamilie osv som jeg treffer mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå