Gå til innhold

skjønner ingenting jeg....


Anbefalte innlegg

Skrevet

har spiral,planlagt å ta den ut snart og prøve på nr to....men tror seriøst jeg er gravid.... kjenner livmoren min veldig godt!!! helt hard. er skikkelig øm i magen,og kvalm og svimmel,humørsvingninger osv... tenkte alt dette erpga spiralen,meeeeen..... tok en test i går,negativ.... men føler det er noe.... skulle hatt mensen 12.08 fikk den 26.08 men var helt rar... bare bittelitt...så har jeg hatt blodslim siden 06.09 og til den dag i dag.... de to siste ukene jeg har følt meg gravid.... noen som kan gi meg et råd? testet jeg for tidlig kanskje???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min test ble ikke positiv før 3 uker etter IKM.. Og da bare svakt positiv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...